Hogyan lehet fogyni a hónaljból, Hogyan lehet eltávolítani a zsírt a hónaljból - gyakorlatok a gyors fogyás érdekében otthon


Blikk Rúzs Igen csak frusztráló tud lenni, mikor felfedezed, hogy a hátadon és a hónaljadnál kövér kis hájredők sorakoznak.

Az edzésekből gyakorlatilag teljesen kifelejtjük ezeket a területeket, csak azokra a testrészekre koncentrálunk, melyeket a leginkább látunk a tükörben, mint a has, a láb, a fenék.

Hogyan fogyni és eltávolítani a zsírokat a hónaljból - Viasz

Most ráirányítjuk a figyelmedet néhány hatékony mell- és hátgyakorlatra, melyek segítenek, hogy bármilyen ruhában tökéletesen nézz ki. A következő edzésterv segítségével a mellkas és a hát izmait úgy megdolgoztathatod, hogy az eredményeket már egy hónapon belül látni fogod.

Az első edzés után érezni fogod, hogy olyan izmokat mozgattál meg, melyeknek eddig a létezéséről sem tudtál. Ne feledd, a rezisztens edzés csak akkor hatékony, ha megfelelő étrenddel és kardio gyakorlatokkal kombinálod. Ezt a gyakorlatsort hetente alkalommal végezd el, két gyakorlat között pedig a lehető legkevesebbet pihenj.

Ugrókötelezés Ajánlott az edzést 2 perc ugrókötelezéssel kezdeni bemelegítésként.

Hogyan lehet eltávolítani a zsírt a hónaljból - gyakorlatok a gyors fogyás érdekében otthon

Az ugrókötéllel nagyon jól átmozgathatod a hát és a váll izmait. A technikáról ne feledkezz meg: csakis a csuklóddal forgasd a kötelet.

Keresztütés súlyzókkal A boxolásból átvett gyakorlat, ami nem csak a hátat és a karokat dolgozza meg, de bemelegíti a felsőtestet, javítja a gyorsaságot és a koordinációt.

Csípőszélességnél valamivel szélesebb terpeszben állj, térdeid legyenek enyhén behajlítva. Emeld fel a karjaidat, a bal karodat nyújtsd ki, mintha ütni készülnél. Térj vissza a kezdő testhelyzetbe, és ismételd a jobb karoddal is.

  1. Ezért alaposan megvizsgálja a beteget.
  2. Szerző: Ripost A nők számára sajnos gyakrabban jelent gondot a karon lerakódó háj, mint a férfiaknak — egyszerűen azért, mert a női szervezet leginkább a csípőn, a combon és a karon raktározza a zsírt.
  3. Zsíréget fehér síkság
  4.  - Хочет предъявить мне обвинение во вторжении в личную жизнь?» Девушка волокла за собой туристскую сумку.
  5. Hogyan kell fogyni a kéz és hónalj testmozgás
  6. Беккер смущенно подвинулся.

Tartsd kinyújtva a karod 60 másodpercig. Fekvenyomás nyújtott lábbal Ez a gyakorlat az egész testedre hatással van.

hogyan lehet fogyni a hónaljból cla a hasi zsírvesztésért

Erősíti a mellkast, a hasat, a hátat, a tricepszet, javítja a testtartást, és növeli a rugalmasságot. Feküdj a hátadra, fogd meg a súlyzókat, karjaidat 90 fokos szögben hajlítsd be a mellkasod mellett, hajlítsd be ugyanígy a térdeidet is.

Emeld fel a karjaidat a mellkasod fölé és emeld fel a vállaidat a talajról, miközben felemeled a lábaidat.

hogyan lehet fogyni a hónaljból graham szakács fogyás

Térj vissza a kezdő testhelyzetbe és ismételd 45 másodpercig. Állhoz húzás súlyzóval Ez a gyakorlat a hát felső és középső izmait célozza meg. Javítja a törzs szimmetriáját és segíti a megfelelő testtartást. Állj fel és fogd meg a súlyzót.

hogyan lehet fogyni a hónaljból derék alatti fogyás

Emeld fel a mellkasod felső részéig. Lassan engedd le.

Hogyan kell fogyni a kéz és hónalj testmozgás

Fekvenyomás fitnesz labdán Ez a gyakorlat erősíti a vállakat, a tricepszet és a mellizmokat. A fitneszlabda nehezítésként szolgál, mivel megnöveli a mozgástartományt. Ha nincs ilyen labdád, a talajon hogyan lehet fogyni a hónaljból végezheted a gyakorlatot.

Feküdj a labdára úgy, hogy a hátad közepe érintkezzen vele. Kezeidben súlyzók, tenyereid egymás felé nézzenek. Oldalt engedd le a karjaidat, a könyöködet tartsd enyhén behajlítva.

Így tüntesd el a melltartó alatti ˝hurkákat˝ - o2paleofutar.hu

Fekvőtámasz A fekvőtámasz a leghatékonyabb gyakorlat a hónalj alatt lévő zsírpárnák ellen. Ha naponta csinálod, hamarosan meglesz az eredménye. Ha nem sikerül, először végezd térdelve. Helyezkedj fekvőtámasz helyzetbe.

hogyan lehet fogyni a hónaljból webmd a fogyás legjobb módja

Lassan hogyan lehet fogyni a hónaljból fel a mellkasodat a talajról és koncentrálj a hátizmok megfeszítésére. Nyomd fel magad. Kitörés keresztben, oldalsó lábemeléssel Ez egy összetett gyakorlat, ami átmozgatja az egész testet.

Szeretnéd eltüntetni a karhájat? Akkor ezt tudnod kell!

Az edzés második hetében kezdd el végezni, súlyzóval. A bal lábaddal tégy egy nagy lépést hátrafelé, keresztezd a jobb lábaddal. Sara rue fogyás akarat és kegyelem fel, rúgd ki oldalra a bal lábadat és emeld fel a bal karodat vállmagasságba. Ismételd 30 másodpercig, majd válts oldalt.

Plank forgással A plank rendszeres végzése nagyon jól fokozza a rugalmasságot és erősíti a törzset. Az edzés második hetében fogj hozzá, akár súlyzóval is végezheted. Vedd fel a plank testhelyzetet, kezeid a vállaid alatt legyenek, lábfejeid pedig csípőszélességben. Csavard meg a törzsedet és emeld fel a bal kezedet a mennyezet felé.

Tedd vissza a bal kezedet a kiinduló pozícióba, majd ismételd a jobb kezeddel is. Tartsd a karod kinyújtva 45 másodpercig. Superman tartás Az egyik legnépszerűbb hátgyakorlat.

A törlés kéréséig Továbbá, ha Ön reklámüzentet kap tőlünk az e-mailben, emlékeztetni fogjuk Önt arra, hogy bármikor lehetősége van korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen leiratkozni.

A testsúlyoddal dolgozva mozgathatod meg a támasztó izmokat. Feküdj le arccal a talaj felé, a karjaid egyenesen kinyújtva a fejed mellett. Feszítsd meg a törzsedet és a farizmodat, így emeld meg a karod, a mellkasod és a lábaid. Tenyereid egymás felé nézzenek. Tartsd meg ezt a testhelyzetet 20 másodpercig, majd vedd fel a kiinduló pózt.

Hogyan lehet lefogyni és eltávolítani a zsírt a hónaljból A cikk tartalma A hónaljban zsírréteggel és teljes karral rendelkező nők nemcsak fizikai, hanem pszichológiai kényelmetlenséget is tapasztalnak.

Nyújtás Az edzést nyújtással fejezd be. Végezhetsz bármilyen nyújtógyakorlatot amit ismersz, pl. Érdemes fitnesz labdát használnod, mivel ezzel hatékonyabban nyújthatod meg a deréktáji izmokat, és nagyobb szabadságot kaphatsz a mozgásban.

10 gyakorlat, hogy megszabadulj a hát és hónalj alatti zsírtól 20 perc alatt

A hátad közepével feküdj a labdára. Óvatosan hajolj hátra. Nyújtsd ki a lábaidat és a karjaidat.

Viasz A hónaljban és a teljes kézben lévő zsírral rendelkező nők nemcsak fizikai kényelmetlenséget, hanem pszichológiai problémát tapasztalnak. Ez a probléma különösen zavaró nyáron, amikor nyitott ruhát szeretne viselni. A speciális gyakorlatok és étrendek segítségével azonban megbirkózhat a bajokkal. Hogyan távolítsuk el a zsírokat a hónaljokból, hogyan lehet a teljes kezeket rendbe hozni, és hogy egy különleges testmozgás révén szép testtartást készítsen? Olvassa el a fitness oktatók tanácsát.

Tartsd meg magad így 20 másodpercig. Ezzel az edzéstervvel nem csak a hónalj alatt és a háton lévő hogyan lehet fogyni a hónaljból szabadulhatsz meg, de izmot is építhetsz, és javíthatod a testtartásodat is.

Ha értesülni szeretnél híreinkről, lépj be Facebook-csoportunkba!