Hatékony fogyás stratégiák


A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Minden fejben dől el, hallják a diétázók vagy ezerszer, és kutatások is igazolják, hogy a régi mondás valóban igaz.

  1. H pylori megmagyarázhatatlan fogyás
  2. Zsírvesztés tömeggyarapodás
  3. a fogyáshoz vezető mentális stratégiák - diétaguru
  4. Az egy dolog, hogy a fogyás fejben dől el — hol máshol dőlne, a nyakban?
  5. 7 szuper stratégia, hogy felgyorsítsd a fogyást szoptatás alatt Fogyni stratégia
  6. Kapcsolódó cikkek Persze ez nem ilyen egyszerű, mert a mai környezet és az ember biológiájának kombinációja nagyon meg tudja nehezíteni a fogyókúrázást.

Egy kísérlet kiderítette, hogy a jelentős súlyt leadók agyában aktívabb a fegyelemért felelős terület, így a sikeres fogyókúra kulcsa lehet, hogy a diétázók megtanulják aktiválni az agyuknak azokat a részeit, melyek az önkontrollért felelősek. Ennek pedig fő eszköze a viselkedésterápia.

hatékony fogyás stratégiák

A diéta során ugyanis harcot vív egymással két ösztön. Egyrészt a test érzékeli, hogy kevesebb energiához jut, ezért az étvágyért felelős agyterületek jelzést küldenek a gyomornak, vagyis megéhezünk. Másfelől működésbe lép az önfegyelem, mely meggátolja, hogy a diétázó az éhség ellenére egyen.

Az önfegyelem azonban nem mindenkinél állandó, és rengeteg dolog lehet hatással az aktuális mértékére, kezdve a pillanatnyi hangulattól a hormoningadozáson át a mindennapi stresszig. Fogyókúrás stratégiák A pszichológusok szerint az önfegyelem javításában a fogyókúrázók nagy támogatója lehetne az úgynevezett viselkedésterápia, mely segít a pácienseknek felismerni, hogy milyen érzelmi inger okoz náluk túlevést.

Abban is a diétázók segítségére van, hogy új, egészséges szokásokat alakítsanak ki.

7 szuper stratégia, hogy felgyorsítsd a fogyást szoptatás alatt

Sajnos kevés pszichológus foglalkozik speciálisan fogyókúrával. Egy, a Psychology Today-ben megjelent, es tanulmány szintén a kognitív terápiát javasolja, mint a tartós fogyás legjobb eszközét.

hatékony fogyás stratégiák

Ebben a cikk szerzője hét viselkedésstratégiát nevez meg, melyek segíthetnek a fogyókúrázónak egészségesebb viszonyt kialakítani az ételekkel. Ez a hét stratégia az alábbiak szerint alakul. Készítsd ki magadnak az ételeket, szánj időt a vásárlásra, az étrended összeállítására. Ha szükséges, állíts be napsütés egészség fogyás egy időzítőt, hogy ne ragadhass a tévé vagy a számítógép előtt.

VIZUALIZÁCIÓ

Így, ha véletlenül meg is csúszol a terveddel, a kár nem lesz olyan nagy. Ezek az ételek ráadásul - ellentétben a finomított élelmiszerekkel - segítenek csillapítani az étvágyadat hosszútávon. Támogató környezetben könnyebb a fogyás. Az ideális az lenne, ha szereznél magad mellé egy fogyókúrás partnert, akivel megosztjátok egymással a sikerélményeiteket és a gondjaitokat, ez egy szociális élménnyé teszi a fogyást és hatékony fogyás stratégiák súlytartást.

Kapcsolódó cikkek

Ne ülj be a tévé elé, ne vezess, ne gépezz, ne pötyögj a telefonodon. Koncentrálj az hatékony fogyás stratégiák ízére, állagára, és lassan rágj.

Egy étkezés tartson legalább percig.

hatékony fogyás stratégiák

Kutatások igazolják, hogy azok, akik jobban koncentrálnak az ételre evés közben, napközben pontosabban tudják felidézni annak ízét, és emiatt később éheznek meg. Ehhez használhatsz motivációs táblákat, idézeteket. Kirakhatsz a hűtőre egy képet az ideális külsődről.

hatékony fogyás stratégiák

Csak arra vigyázz, hogy ez a motiváció mindig pozitív legyen. Ne arra koncentrálj, milyen nem akarsz hatékony fogyás stratégiák, hanem arra, hogy milyen igen.

hatékony fogyás stratégiák